Min kväll

Sitter just nu och blogg eh jag menar pluggar och lyssnar pa Santana som spelar pa en festival i Viña del Mar
(staden bredvid staden som jag bor i)

Just nu spelas denna lat.
Det är väldigt bra ska ni veta...
Corazon espinado



Festivalen som för övrigt fyller 50 ar iar och den haller pa y drygt en vecka räknar med artister som:

Marc Antony
Daddy Yankee
Juanes ♥
Kc & the Sunshine Band
Ledsangaren i Supertramp, kommer inte ihag vad han hette....
och lite andra artister.

Tycker dock att det är ganska daligt med artister iar för att vara ett sa viktigt jubileum
Mitt favvoar var när Ricky Martin, Brian Adams och La Oreja de Van Gogh uppträdde....

Jag vet för övrigt att A-teens aller Abba teens spelade pa denna festival och Chile är det land där dem haft mest framgang i, lite kuriosa bjöd jag pa oxa =)

Bjuder pa en till:

När Enrique Iglesias spelade pa denna festival för drygt atta ar sen fick han ett pris som tilldelas
 till artister som publiken väljer eller appladerar fram.
(det finns 3 olika, da fanns det 5 som publiken far appladera fram)
Enrique tilldelades alla priser och som ett tack till publiken sa vill ha ge publiken ett pris,
ett osmart drag da prisstatyn som han bestämmer sig för att kasta ut i folkhavet är i silver och utformad som en mas.
En kvinna i publiken far den i huvudet, tuppar av och börjar blöda...

Sa här ser statyn ut:


Dessvärre hittar jag ingen video pa nätet som jag kan dela med mig...

Kram pa er, nu ska jag forstatta bloggsurfa nä just plugga var det!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja den ser bra ut när jag står stil och rakt framifrån =)



Men annars är den så tung och så vid att jag ser gravid ut och 5 gånger så stor och egentligen är längden helt fel...men den är skön i att gå i hemma.

2009-02-26 @ 09:54:29
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sara

det tycker jag absolut du ska testa=)

2009-02-26 @ 11:53:59
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Daniel

å vilka rytmer!

2009-02-26 @ 14:42:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Patricia

den där låten e så braaa!!

2009-02-27 @ 18:24:52
URL: http://shoegal1.devote.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback