Kronan



Aftonbladet skriver att kronan är rekordsvag, no shit säger jag som märkte detta igar när jag tog ut pengar.
Fy helvete vad svag den har blivit, har aldrig sett ngt liknande!
(Vilken tuuuur för mig att det är extra dyrt precis när jag är i stort sett pank i väntan pa CSN)

Men men för att inte vara sa bitter sa har jag bättre nyheter;
Jag ska till Venezuela den 12 mars, jag och Sockret drar da och kommer tillbaka liite sent till skolan
(vart sommarlov slutar den 16 mars vi kommer hem den 27..)
Vi (läs jag) har siktet inställt pa Isla Margarita



Hur fint som helst verkar det vara där, det bästa med det hela är att jag upptäckt att det finns en svensk som har en restaurang där vars specialitet är köttbulletallrik, detta gör mig, som inte varit i Sverige sen i augisti, helt lyrisk!!

Har varit instängd hemma i ett par dagar da jag har en deadline pa min onlinekurs denna vecka, har suttit till 5 varje natt och skrivit och pulat pa olika papers...
Men nästa vecka ska jag slappa och fixa och dona med min garderob, har världens hög med kläder som behöver fixas, allt fran knapar till lite mer avancerade saker....

Bjuder pa en bild fran i december da vi tog en spontanresa till Punta del Este, Uruguay, ett ställe som jag verkligen rekommenderar!



Kram pa er allihopa, nu ska jag forstsätta pula med enn uppgift!

Kommentarer
Postat av: spider

man kan tydligen fejka ALLT! =)

2009-02-25 @ 18:33:14
Postat av: natta

tack för din åsikt!

ja gillarej! ;)

2009-02-25 @ 18:41:58
URL: http://natalies.se
Postat av: Johanna

tack så mycket. din är fin med

2009-02-25 @ 18:49:24
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej sötnos, såg min I heart sthlmtischa i garderoben förut, tänkte på dig =)



tack för att du tycker att det är bra att jag tar upp ämnet!

kram!

2009-02-25 @ 19:59:18
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sara

hallå snygg, det var verkligen längesedan.. vilke snygg bild på er=)

kramar

2009-02-25 @ 20:26:39
URL: http://flippaut.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback