Hemsk sak

Gick och la mig strax innan fyra imorse, da jag satt och skrev uppsats till dess.

Sockret sov redan som en stock da han skulle upp och jobba.
Kan inte riktigt somna da jag hör sirener, flera stycken och väldigt nära.
Jag kryper ur sängen och försöker kolla om jag ser varifran ljudet kommer...
Da möts jag ev en hemsk asyn, det var tva eller tre hus som brann i kullen bredvid...



Det som var riktigt läskigt var att man sag och hörde explotioner och det var gastuberna som exploderade,
det är i stort sett bara gaskök och vattenberedaren är oxa gasdriven.

Förstar ni vad hemskt detta maste vara?
Förlora ALLT man har pa typ en timme, för det är det vi tror att det tog för brandmännen att komma dit och släcka elden.


Nu ska jag bloggsurfa lite innan jag sätter igang och pluggar igen!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Daja

usch vad läskigt!

2009-02-27 @ 00:05:32
URL: http://daja.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback