Gammal Utmaning

Denna har jag sett på diverse bloggar och tyckte att den verkade rolig då man får blicka tillbaka lite.

För 10 år sedan

Gick jag i 9:an, spelade handboll och var tillsamans med min första riktiga pojkvän. Allt var så där härligt och tonårsjobbigt som det ska vara i den åldern.

För 5 år sedann:

Jag hade precis kommit hem efter en 5 månadersresa med Sockret och min backpack genom Chile och till Peru, närmare bestämt Machu Pichu

För 3 år sedan:

Hade jag pluggat 1 år av min nuvarande utbilding här i Chile och jag älskade det precis lika mycket som jag gör nu.

För 3 månader sedan:

Då hade jag precis sagt upp mig från mitt sommarjobb här och längatde efter vår Brasilienresa (som aldrig blev av pga av storm).

Igår:

Pluggade jag kostnadskalkyl hemma, hade inga lektioner pga röd dag, njöt av en regnig vinterdag, bakade fullkornsbröd och började blogga igen.

Imorgon:

Har jag kostnadskalkyltenta har inga andra planer efter det.

Om ett år:

Är jag inne på mitt sista år på denna utbildning och funderar starkt på att ta en fortsättningsutbildning.

Alla som inte har gjort den kan ju göra den, roligt att summera vad man gjort och vad man ska göra.

Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad ska du bli när du blir stor då?

2008-06-18 @ 06:33:16
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback