West väst vest

image864

God måndag på er!

Kul att många gillade min väst i förra inlägget, har velat ha en hur länge som helst och när jag äntligen hittade den perfekta för ynka 50 kronor var jag tvungen att slå till.

Igår var det en ganska spännande kväll vi var ute på promenad
(jag vet att det inte är så smart på grund av min fot och jag fick lida för det men jag klarar inte av att inte göra ngt!) så var det strömavbrott i hela stan det var hur coolt som helst med tanke på att vi var ute precis när det höll på att bli mörkt så massa pubar och små livs hade en massa tända ljus.
Vi tog dock en buss till staden bredvis och åt en enorm pizza med calamares på, efter det blev det några öl på ett sunkigt ställe som spelade bra gammal musik som aerosmith, guns n roses, radiohead osv.

Idag har jag två måsten:

* Ringa och klaga på att vi fått en extra dyr telefonräkning med samtal till utlandet som vi inte gjort
(vi har tom blockerat alla såna samtal)

* Åka till skolan och kolla vilka ämnen det blir denna termin och kolla mitt nya schema, på tisdag är mitt sommarlov slut och jag måste säga att det ska bli skönt att börja skolan igen.

Kärlek i massor till alla er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Den bilden gillar jag med, fast jag stör mig lite på att han ser ut att posa så mycket.. annars är den riktigt snygg!

Nej det blir nya skådisar och kanske någon av dom gamla med, dom visste inte ännu riktigt.

2008-03-17 @ 16:59:59
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: shoebox

Har du sommarlov nu?

2008-03-17 @ 19:46:26
URL: http://shoebox.tjejsajten.se
Postat av: J O H A N N A

Det är ju sågott så blir inte förvånad om jag också skulle äta det 5 ggr / veckan.

Sashimi, det är rå fisk va?

2008-03-17 @ 20:51:35
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: Emeliie

Såg att du kommenterat i Blondinbellas blogg.. jag tycker inte hennes åsikter är genomtänkta:/ Var bara tvungen att säga det:P

2008-03-17 @ 21:20:00
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: mimmsan

Hej klickade hit från blondinbellas chatt, måste säga att du har helt rätt hon är så driven och fler borde se att hon är duktig istället för att klaga!
Skulle va jätte kul om du kunde komentera mitt inlägg om blondinbella om va DU TYCKER!

Din blogg är jättefin!
// Mimmsaan

2008-03-17 @ 22:13:29
URL: http://finaflickorfrangraddhyllan.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback