Var är hon?

Var tog den snygga Carro från igår vägen?
Det var min fråga när jag såg min spegelbild imorse?.
Hon med perfekt hår, smink och kläder?
Hon var tom kvar när vi kom hem imorse vid sju.
Det var inte mkt kvar av henne idag när jag gick upp.
Kvar var en blek Carro med trollrufs och två jättefinnar i ansiktet....
Märkligt måste ha sovit bort min snygghet.....

Nu är det inte lång tid kvar tills MTV Videoa Music Awards börjar. Jag och sockret komer att sittade bänkade..
Kvällens stora fråga är:
Kommer Brittan klara av att köra en sjysst opening och förvåna alla eller kommer hon att göra bort sig?

Peace!

Perfekt söndasmys musik: Gamla Celine Dion låtar.

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback