Vem vinner?

image312


Calle lagar lunchen idag (lr lagar och lagar han stoppade in de frysta cannelonisen i ugnen) hur som helst så satte vi klockan på 20 min för att komma ihåg att vända dem. Klockan ringde för nästan 10 min och båda tittade på klockan, sen på varandra och vidare på respektive skärm. Vem blir det som går upp? Jag (hell no! nu är det han som lagar mat och jag tänker inte påminna honom heller...) lr blir det han (Det är klart att det kommer att bli, men när är väl frågan)?

Blir det brända Cannelonis till lunch? hm.....

Nu får ni sluta störa mig i mitt pluggande! Jag har en deadline!

UPDATE:

And the winner is; Me!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

såg gott ut:p

2007-05-18 @ 22:13:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback