Man mår som man förtjänar....

image298

Det känns som om 100 elefanter har stampat på mitt huvud hela natten.... Shiiiit blandade allt som gick att blanda igår öl,rom,vin,vodka+ annat...

Den nakna, bakfulla sanningen:
image299 Tror inte att det syns så bra, men jag permanentade mina ögonfransar i förrigår. Blev inte så bra som sist men jag är nöjd. Skönt att slippa ögonfransböjaren ett tag framöver...

image300 Hittade den här hoodtröjan i förrigår på en märkesoutlet. Hur skön som helst perfa för att ha den när man är hemma och drar...

Peace!

Update:

Tess jag vet faktiskt inte var eller OM man kan permanenta dem hemma. Hade faktiskt inte hört talas om det förrän jag kom hit till Chile. Här kostar det ca 160:- och håller i ungefär 3 månader. (Man byter nämligen ögonfransar var tredje månad). Denna gng blev jag inte lika nöjd, men jag har gjort det tidare på en annan salong och jag blev riktigt nöjd.

Kommentarer
Postat av: tess

Åh jag vill också permanenta ögonfransarna, fungerar det bra? Och vart gjorde du det?

2007-05-17 @ 23:36:08

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback