Inge bra start på dagen

image337Lägger upp den här bilden just för att minen är så ful... Detta var jag klockan kvart i åtta imorse. Ville inte gå upp, min kropp sa (skrek) att den ville ligga kvar. 
Tvingade upp mig lite (halvtimme) senera än vanligt.
 För att upptäcka att vi inte har ngt vatten! WTF!
Då är det ngt rör som gått sönder på gatan och hela grannskapet är utan vatten Bra där! 
Fick borsta tänderna och tvätta ansiktet i mineralvatten, bubbligt och härligt! =(

Åka till plugget utan att äta frukost och oduschad = Jag funkar inte.
Försökte hänga med i föreläsningen men mina händer ville inte skriva och min hjärna hängde inte med b blev d g blev q.
Hade en liten håltimme så jag slog mig ner i bibblan för att plugga lite och jag somnar.... När lektionen började var jag helt nyvaken och helt väck i skallen.
Hängde inte med på den lektionen heller så jag satt där och tjura istället.

Vi åt iaf kebab till lunch, köpte lite doftljus och tog en promenix i höstsolen (tror att Calle försökte få mig att bli lite gladare... Fast han blev lite gnällig efter ett tag eftersom han hade ont i fötterna precis som en vilken 5 åring som helst (observera nu att han är 25...))

Har suttit och bloggsurfat lite och tänkte hoppa in i duschen eftersom vattnet var tillbaka...
Calle var snabb och hoppade in direkt när vi kom hem.
Nyss ropar han med retsammaste rösten ever; Det finns inge vatten igen! Helvete!
Klockan är 5 och jag tror att jag ska gå och lägga mig för det här har inte varit min dag...

image338

Nu gör inte jag detta för att suktas ville bara att ni skulle se det fina upplägget. Coolt va? Om man väljer kebaben i tallrik får man den i ett rödkålsblad istället för i bröd.

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback