Dagens jag



Det här var jag klockan kvart i elva (ooops hade lektion klockan 8 men sängen var mer lockande.. Bra start på veckan!) Skorna jag har på mig är nog bland de skönaste jag haft! Köpte de på en marknad. Handsydda och äkta skinn.

Åt lunch ute jag och Calle delade på en kebabfamiljepizza som här är som de vanliga pizzorna hemma. Så nu sitter jag framför datorn och smaskar frysta hallon. Mums!

Imorgon har vi excel prov hoppas på att det ska gå bra, känner mig ganska så säker... Ska lämna in ett arbete oxå i ett ämne som heter "Kostnader" om man översätter till svenska. Kan tänka mig att det är en del av företagsekonomi hemma.

Underbar höstdag idag! Tog en skön promenix med babe efter pizzan.... Ska snart till plugget igen blääää tur att det är ett roligt ämne och läraren är bra, Business communication.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Karin

snyggt:)

2007-05-07 @ 21:49:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback