Torsdag ( andra gng inlägget skrivs...)

Kom ju faktiskt på nu att det här är sista vecka på mitt sommarlov! Måste erkänna att jag tycker att det ska bli skönt att börja plugga igen har nästan längtat lite. Fick se mitt schema igår och jag är mycket nöjd med det! Har bara lektioner måndag till onsdag och ledig torsdag-fredag. Hur skönt som helst och välbehövligt med tanke på att jag har sju ämnen varav 2 är on-line på engelska och man måste läsa bautaböcker. Ska ju börja på magdans oxå och tiderna passar perfekt! Sen funderar jag på att köra yoga 2 ggr i veckan oxå.. Hmm får se hur länge min ambitiösa livsstil håller. = )

Nu ska jag och Calle ner och lämna tillbaka filmer på Blockbuster, second hand shoppa, luncha sen ska vi ner till vattnet för att möta upp några vänner och dricka lite öl. Mmmmmm life is good!

Btw second hand shoppade en jätte söt blus och klänning för sammanlagt 40:- häromdagen. Bilder kommer sen då jag lämnade in de hos min sömmerska direkt för lite ändringar.

Kärlek till alla!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback