Ny lista

Lånad av: http://fiestaqueza.blogg.se/

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"..upptäcka en prostituerad på ett hotell på Heathrow att..." (Belle de Jour)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mitt glasögonfodral
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Ett program med roliga hemvideon på djur
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16:30 (16:26 inte dåligt..)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Calle som visslar lite
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag plockade lite hundbajs för en timme sen.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lite olika bloggar

8. Vad har du på dig?
Ett par ljusa mjukisbrallor och ett svart linne
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Kommer dessvärre inte ihåg det.
10. När skrattade du senast?
Ungefär för en halvtimme sen när Calle överföll mig.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Klocka, en tavla och hyllor
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nja
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt ok
14. Vilken var den senaste film du såg?
Spindelmannen 1 Säääääääääämsta!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt och inget. En bil skulle nog köpas först
16. Tycker du om att dansa?
Åh ja!
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har alltid Gillat Felicia och Christian
20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja men visst det e ju det jag gör!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback