Lite blider istället för plugg....

image20

Second hand fynd för 13:- Med lite ändingar hos sömmerskan.
Jag visar glatt upp den för Calle när jag kommer hem...
Calle: Hahahahahahaha! Det ser ju ut som en målarrock!
Jag tänkte: Dumbass!
(Men han bad om ursäkt sen så han e pörlåten...)

image21

En till liten blus, som jag fick sy in hos sömmerskan. Bilden gör den inte rättvisa...

image22


En sötnös! Sebastian heter han.

image23

Här är min fina Lupi som är inspirationen till namnet på min blogg. (Har en tendens att komma på ord lite på måfå och jag brukar kalla henne för, varför vet jag inte).

Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: anna

jättefin röd blus :)

2007-03-25 @ 12:39:47
Postat av: Carolita

Anna:
Tack så mkt! Hade på mig den igår. Påpekade för älsklingen att jag fått en kommentar om den. Ha fick du för målarrock! Hihihi!

2007-03-26 @ 02:37:48
URL: http://chululi.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback