Grrr

Skrev ett långt inlägg igår som aldrig publicerades... Grrrr!

Anyway det var väl i stora drag om två riktiga fynd som jag gjorde i lördags en stickad poloklänning och ett par svarta strumpbyxor med hjärtan på (extremt mkt Viktor&Rolf för H&M) de kostade 20:- och klänningen gick på en hundralapp. Perfa!

Nåja idag var det en lugn dag började läsa en grymt bra bok "Belle de jour" blir färdig snart då kommer mina åsikter. Apropå det så såg vi spindelmannen 1 nun under kvällen varken jag eller C hade sett den och jag måste ju säga att det var riktigt usel! Crapy Mccrapy ju! Vi har båda hört att tvåan ska vara bättre men det borde ju inte vara så svårt... hihi!

Dagens godaste:Lunchen, vi åt en extremt god lunch idag. En grönsakssoppa och sushi på det som avslutades med lite för starkt kaffe men men allt kan ju inte vara perfekt... ; )

Nä nu ska jag kolla på Våra bästa år. I löööv internet, ligger i sängen med C snarkandes bredvid har precis kollat på The Hills 2 avsnitt, nu bloggar jag och snart Våra Bästa År!

Kärlek till alla som läser från er andra sidan jorden!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback