En till...

Hittade denna lista hos: Kelly

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Extremt uttråkad.
Favoritgodis: Choklad.
Kläder just nu: Långt linne,stickad kofta å mjukisbyxa.
Musik just nu: How many licks
Sommarplaner: Åka hem till Sverige!.
Hur många kuddar sover du med: 2 st.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart en nattmänniska.
Vem är viktigast för dig: C och mami
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Liiiite =)
Snarkar du: Bara om jag e rikigt täppt i näsan.
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Småkryp, spiiiindlar!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna teleportera mig var jag än ville
Vad vill du jobba som? Egen företagare
Stökigt eller välstädat? Älskar ett städat hus men är dessvärre lite stökig av mig
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Hell no!
Gillar du att sjunga? Love it! Men jag sjunger dessvärre kasst
Anser du att du är stark? Inte när det kommer till fysisk styrka
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Vad längtar du mest efter just nu? Börja terminen och hösten

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback