5 Saker om mig

Här är en lista som jag sett på många bloggar. Här kommer mina 5 "skumma" grejer.

1. Varje gång jag var ensam hemma förut skruvade jag upp volymen på stereon med min favvo musik och hade värsta showen med dans och sång. Vissa shower kunde hålla på i över en timme..,

2. Jag kan inte stänga igen framdörren på en bil om den bakre är öppen, den måste stängas innan jag kan stänga min.

3. När jag är ensam hemma kan jag ibland prata med mig själv, men på andra språk än spanska och svenska. Oftast på engelska men ibland på franska eller italienska.

4. När C inte sover hemma och jag måste sova ensam så sover jag ALLTID i hans sovkläder för att känna hans lukt.

5. När jag var liten var jag övertygad om att Café au lait hette Café Óle!

That's it! Mer avslöjar jag inte...

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback