Home

image600

Nu e jag hemma!
Efter en lååång resa.
Skönaste är att jag anpassade mig efter svensk tid direkt då jag på 48 timmar sov drygt 8 timmar.
Var helt slut igår vid 10 igår och vaknade nu kvart i åtta!
Mamma och jag gick på promenix igår, mamma prommenerar precis som jag, med plånboken i högsta hugg! =) Så det bidde lite shopping två klänningar och en oversize tee...Det blev ju självklart tax free shopping as well, en Jennifer Lopez parfym (blev överraskad över hur gott den luktade!) och en clinique bronzing powder.

Måste bara skriva, har rest ganska mycket i mina dagar och jag tycker nu efter denna resa att Iberia är utan tvekan det sämsta flybolaget jag flugit med! Kass service personalen var grymt otrevliga (dock inte personalen inom Europa) filmerna var heeeelkassa det var typ D-filmer! Men maten var god. Vi blev dock överraskade övar att vi var tvungna att betala för maten på flighten från Madrid.

Flighten från Madrid hit var försenad för att de hade en massa problem ombord pga av att massa barnfamiljer fått sitta separat. Det var en kvinna som inte fick sitta bredvid sin 4-årige son och ingen ville ge upp sin plats, Calle och jag gick ombord ganska sent och så fort vi hörde det så gav vi upp våra platser.
Det är ju en självklarhet att en mamma ska sitta bredvid sin lille son! Vi fattade inte hur vissa vuxna människor sa nej till detta. Jag satt bakom Calle och båda med fönsterplats istället för bredvid varann.

Oj långt inlägg blev det nu ska jag fixa lite frulls och bloggsurfa lite!

Peace!
XOXO!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trist när det blir en massa strul med flygbolagen. Hoppas du får en bra dag =)

2007-07-19 @ 09:04:47
URL: http://omtalad.blogg.se
Postat av: Mi

Helt otroligt, folk tänker väl inte längre än näsan räcker kanske :)
Ha en fin dag trots vädret!
// Mi.

2007-07-19 @ 09:42:21
URL: http://josiesweet.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback