Tji fick jag!

image136
Men visst kunde det bli värre. Har så j-vla ont i halsen och håller på att bli sjuk igen. Kunde inte dansa idag. Bläää. Åkte iaf till sömmerskan och hämtade min klänning och den är underbart fin! Bild kommer imorgon, ska nog ha den till skolan (om jag kommer upp dvs...) Fick tjata lite på Calle för han ville att jag skulle hem direkt eftersom jag var så kass men jag sa att klänningen var livsnödvändig så han följde med. Tack pälskling!

Hoppas att imorgon blir en bättre dag....

Glömde ju berätta att efter en lektion idag så ville läraren prata med mig för att jag var distraherad (satt och bloggade) och inte var aktiv under lektionen och då undrade ha varför.... Hallå! Han pratar med mig när HEEELA klassen gjorde likadant Calle var den enda som var aktiv. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy nu ska jag glo lite på tv och tycka synd om mig.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lärare kan vara jobbiga ibland...

2007-04-10 @ 07:22:01
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: Crazypill

jag bloggar jämt på lektionrna. Jag tror det börjar straffa sig för min del... oops

2007-04-10 @ 18:25:27
URL: http://crazypill.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback