Skriver dåligt?

Fick precis en kommentar  från en person som jag inte vill namge. Men för enkelhetens skull namger jag "Sambo" om att jag var ganska så dålig på att skriva/uttrycka mig på bloggen.

Jag: Du menar att jag ibland inte avslutar mina meningar i bloggen? Det beror på att min hjärna är snabbare än mina fingrar... 
Stavfel ser jag äver som petitesser som inte ägnas större energi på.

Så om det är ngn annan som undrat så e det svaret på detta mysterium....


Houman Sebghatti- Undrar om, spelades precis på P3 Street. "Från Chiles regnskogar..." Hahaha det var lite lustigt, är härifrån och bott just i det landet senaste tre åren och aldrig sett regnskog...  Lustigt....


Peace!


Kommentarer
Postat av: Karin

jo den har jag sett, grym film:)

2007-04-13 @ 12:34:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback