Sambo?

Sambo sambo sambo. Hur mkt jag än säger det så gillar jag inte det uttrycket... Det är ett fult ord. Jag och Calle har bott ihop (varit sambo) i snart 3 år. Men vi bor ihop vi är inte sambo.

Vi har för övrigt varit tillsamans i snart sex år. Men vara tillsammans, vara ihop låter ju som om man skulle vara fjorton och inte 24. Hmmm...

Han är min pojkvän, återigen låter det som om vi var 14. Han är inte  min sambo (se ovan) min kille (värre!) min man ( inte gifta) min karl (inte med det bäbisansiktet =D) Vad är vi hmm..

Mkt funderingar och inga svar får jag fram...

Tillsvidare är han min snubbe och vi har hängt ihop i snart sex år... Hahaha Fuuuuuuuulare!

image139

-Mamma får den här posen min rumpa att se stor ut? hihihihi Sötare Lupi

Kommentarer
Postat av: Crazypill

jag gillar inte heller ordet sambo. Jag och micke har dock varit sambo i fyra år så man borde vänja sig snart...

2007-04-12 @ 19:00:39
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag brukar växla mellan pojkvän, kille och sambo. Svårt det där med att komma på något bra att kalla honom!

2007-04-13 @ 11:14:52
URL: http://newdress.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback