Proppmättast i stan!

Vaknade alldeles för tidigt idag oxå med ett rödtjutstungt huvud... Somnade om ganska så snabbt. Vi vaknade igen vid 12 tiden och jag var hungrig som ett as! Sa till Calle att jag ville ha frukostbuffe, sagt och gjort. Tyckte att han överdrev lite för jag åt inte mkt av det som han serverade:

Ägg, pannkakor, mackor, ost och kex, yogurth med frysta hallon och musli, gröt, juice, té...

Igår var vi på en inflyttningsfest hos en svensk vän som oxå pluggar här i Chile. Det var trevligt mev vid halv tre tiden var jag död! Kände av att jag gått upp för tidigt på morgonen. Det var en lugn kväll med trevliga människor. Precis lagom.

Idag är det suposedly en grillfödelsedagsfest men han som skulle ha den är inte så säker på om han ska ha den idag lr inte... Jag röstar på inte! Börjar åtta imorgon ju! (Shit, låter som om jag e 65....)

Det var det om allt och inget...

´Kärlek!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback