Monday morning

Vaknade tio minuter innan klockan ringde idag 06:25, hur pigg som helst. Ar fortf jatteglad over att fa prata med er tva, vi hade ju inte pratat sen januari 2006 (Jisses)...

Nu sitter jag aterigen pa en trakig lektion med en kille bredvid mig som luktar starkt, parfym och svett. E tappt i nasan och anda kanner jag det. Tog en soyamjolk innan lektionen och jag kanner hur den vill upp igen pga av hans kroppsodor..... Uuuuuuaaack! Vad gor man jag kan ju inte flytta, det e taskigt mot honom... Men e inte det att lukta sa taskigt mot omgivningen?

Blev inspirerad av Jessica genom hennes glass karta.. Har ar mina tva favvoglassar som dessvarre inte kommit tillbaka: Banana Joe och Confetti Mums!

Andra favvoglassar har varit Twister (Spirello), Sandwich och Magnum Mandel. Top Hat som iar gjort comebak har aldrig varit en favorit pga vafflan, me no like mjuka vafflor, bla!

Karlek!

Kommentarer
Postat av: sanna

ha en bra kväll

2007-04-09 @ 19:28:54
URL: http://wiiberg.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback