Gårdagens och dagens outfits..

Så såg jag ut igår kl. halv åtta på morgonen. Det var en lång dag igår. Lektioner till 12 efter det lunchade vi med några klasskompisar drog till en uteservering vid en brygga och drack lite öl i eftermiddagssolen. Lovely! På kvällen åkte vi (Calle o jag)  hem till min faster eftersom en annan faster som bor i USA är och hälsar på vi kommer dit vid halv fem och plötsligt är klockan halv ett!

 Det här var idag vid halv ett precis innan jag rusade iväg till terminens första psykologi lektion. Läraren var minst sagt annorlunda hon satt och pratade och föreläste ihopkrupen i stolen och bara var lite för flummig för min smak. Hoppas att det inte är så. Verkar bli extremt mkt läsande i det ämnet... Som om vi inte hade nog!

Well sen har vi inte gjort så mkt mer, håller på att bli förkyld, har massor i plugget och vi är inbjudna på diverse fester tors, fre, lör och sön. Måste prioritera nu.... Ska definivt gå på söndag då en kompis fyller år sen får vi se....

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nice pose på andra bilden. :)

Vad är det du studerar för något?

2007-04-05 @ 11:02:06
URL: http://newdress.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback