Fortsättningen på en sugig dag

Vi har en lång lunch så vi åkte hem, var lite smågrinig efter lektionen eftersom jag var jättehungrig. Då måste självklart allt gå fel. Jag slår i örat (!) med bildörren, en fågel bajsar på min arm och när jag kommer hem så har hunden (Lupi) dödat en ros som är planterad... ÅÅÅåååh vad arg jag var..

Nu mår jag bättre hur är hur mätt som helst, dagens lunch blev linsgryta. Och snart ska vi till plugget igen och efter det blir det dans och hämta en klänning hos sömmerskan.

Det kan ju inte hända ngt mer dåligt lr hur?


 Dagens outfit dock ska blusen bytas med tanke på bajset... Det var nog en duva... Crazypill har rätt, usch och tvi föt duvor! Flygande råttor är vad de är!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh det är jag så rädd för, att en mås ska skita på en :P kmr ihåg förra året när en mås bajsade på en kompis jacka i skolan, haha :P

2007-04-09 @ 20:43:57
URL: http://glitterdroppe.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback