Dagens outfit+bilder

 T-shirten och jeansen är två fynd som jag gjorde igår. Like the a lot!

 Samma träd, är det höst och vår? Nä den andra är tagen med mina solglasögon...

  Gillar första bilden på hundarna riktigt mkt, den andra är en lite pussbild på de.

Idag har det varit en lång dag! Klockan 1 i plugget för att arbeta med ett projekt. Efter det var det dags för mid-term i tråk ämnet nummer 1 Business Ethics! Vi höll på i SEX timmar! Var hemma strax innan 11 och jag höll på att svimma av hungern, trötthet och jagvet inte vad...

Hoppas att det gick bra på mid termen annars har jag slängt bort 6 timmar av mitt liv...

Är trött i kroppen som fasiken just nu, men ville blogga lite och dela med mig de här fina bilderna...

Sry för ev stavfel är för trött för att Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Crazypill

i like the dogs!

2007-04-21 @ 11:16:07
URL: http://crazypill.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback