Monday

Efter den otroliga responsen på min fråga om vilken kändis det var på heela 2 svar! Så är svaret Kate Winslet.
Den var lite klurig...

Igår hade vi en liten olycka med vår sötnöts hund då hon ramlade från ena våningen till den andra, knasbullen verkar inte veta hur lång hon är. Så det blev en snabbvisit hos veterinären som konstaterade att hon var ok men chockad. Undrar varför det känns som om det var jag som ramlade, helt öm i kroppen, ont i huvudet och jävlig, men det kan ju bero på att det är måndag! =)


image425

Snygg bild på Eva Mendez (den bjuder jag på älskling ;))

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa


stackare :((( hunden :(
vilken ras mvh J ?

2007-06-04 @ 20:25:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback