Glad/förvånad/orolig

image469

Över en natt så gick jag från att i snitt haft 23-40 besökare om dagen till 314 (!) och så figurerar jag på mest aktiva listan. Detta är ju givetvis hur kul som helst eftersom jag skriver den här bloggen främst så att vänner och bekanta hemma i Sverige vet vad jag har för mig och sen givetvis för att folk ska läsa den och ta del av mina ideer, funderingar och knäppheter.

Men nu så blir det lite ångestladdat att skriva ett inlägg, förut så hade jag mina trogna 20 läsare och då kunde jag skriva ihop ett inlägg och inte bry mig om stavfel osv... Men nu är ni ju måååånga fler nu då börjar jag tänka på vad jag egentligen borde skriva om. Vill ju inte att folk ska läsa bloggen för att jag skriver många inlägg och figurerar på så vis på mest aktiva listan, utan jag vill ju att det ska vara för att folk tycker att min blogg är rolig och underhållande.
 I guess this is the downside of fame... Hahahaha!

Tack till alla söta som varit inne och tittat och kommenterat, hoppas ni gillar det jag ser!

Peace!

image470

Kommentarer
Postat av: Amanda

I Antalya!=), och det var med Fritidsresor:) Känns skit tappert att veta att det går ett så pass billigt flyg på onsdag och inte kan man göra nått åt saken haha, näe fyfan jag SKA hitta ett billigt sen också ;)
så där var det för mig också när jag var med på mest aktiva, gick från 35 till 370, helt sjukt vad det ger mycket :O. Men tro mig, det kan sjunka lika fort :/. Men just när jag kom in där så pajjade mitt internet i 3dagar så jag kunde inte hålla den uppdaterad så jag åkte därifrån :S

2007-06-12 @ 01:32:09
URL: http://girlyliicious.blogg.se
Postat av: Malin

Fortsätt som du gör du :) Blir ju inte bra om man föreställer sig att vara på nå vis man inte är ;) åskan kom när vi lagt oss! Trök :P

2007-06-12 @ 11:57:00
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Mia

Hihi sådär va det för mig också igår! :) Jag gick från 63 besökare till 178 besökare. ;D Plus att jag fanns med igår på Aktiva-listan! :)

2007-06-12 @ 12:09:15
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Desirée

Jag tycker inte att du ska känna någon press på att skriva annorlunda bara för att du har fått flera läsare. De som gillar de du skriver återkommer, och det är ju sådana man vill ska läsa. Tycker jag iaf.

2007-06-13 @ 18:19:45
URL: http://desires.blogg.se/

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback