From g´s to a gent



Maste bara tipsa om den här serien som nyligen startat pa mtv här,
vet inte om den kommit till Sverige men man hittar den annars pa MTV´s hemsida.

From g' to a gent handlar om hur Mr Fonsworth Bentley  ska förvandla dessa gansta´s till gentlemän...
Väldigt underhallande serie!
Jag och Sockret kunde inte halla oss fran att titta pa avsniten online och nu e vi inne pa säsong tva...

Nu ska jag fortsätta läsa en underhallande artikel om "early regulations in the auditing industry" gäääsp!
Vill hinna läsa klart artikeln innan Sockret kommer hem fran jobbet för jag tänkte laga en god middag till honom och ikväll ska vi ut skaka vara lurviga!

Love ♥



Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback