Off

Har varit dålig på att skriva i bloggen men jag har inte riktigt kommit igång här i Chile.
Skolan har börjat, det är mycket att göra plus att min dygnsrytm inte är den vanliga somnar vid 9 på kvällarna!
Inte riktigt likt mig då jag vanligtvis aldrig lägger mig innan 12...

Ska försöka bli att planera veckan ordentligt nu och skriva mer i bloggen..
 Är dessvärre inte jätteinspirerad men det är nog bara en tillfällig svacka =)

Tack til alla sötisar som trots dålig uppdatering fortsätter att gå in på bloggen! Puss til er!

Peace!
XOXO!


Kommentarer
Postat av: Carola

Snygg kläder: Hoppas att det ska gå bra med dina studier. Det tar väl lite tid och komma in i rutinerna igen. Lycka till.

2007-09-03 @ 15:01:04
URL: http://carolangel.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback