I'm Alive!

image703
(Jag i dem röda handskarna)

Jag överlevde! Inget brutet, lite öm bara..
Både jag och Sockret blev överraskade över hur duktig jag var på att åka.
Dessvärre sa mitt knä ifrån efter ett tag så då unde jag inte åka dem sista 2 timmarna =(
Till alla som inte provat måste jag rekommedera er att åka bräda! Hur kul somhelst!

Fasiken vad svårt det är att ställa sig upp bara, lr det kanse bara jag som har mkt junk in my trunk? =)
Fick ställa mig upp med ryggen mot backen istället och det var etydligt lättare dock tyckte inte mitt knä om det + att jag hade ramlat stenhårt framstupa. Calle blev lite orolig när han såg fallet men sen andades han ut när jag skrattade ihjäl mig när jag låg där med rumpa i vädret.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, jag älsar min bräda. Fastän den är jäkligt ful! Kram

2007-09-16 @ 15:59:08
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Natalie

Bilden får mig faktiskt att längta till fjällen :)

2007-09-17 @ 10:27:05
URL: http://naw.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback