Vuxenlista


Snodd från http://vanessadekor.blogg.se/

Jobb (1p)
- Nej

Visitkort (1p) - Nej
Konferens (1p) - Nej
Bor hos föräldrar (-2p) - Nej
Vara sambo (1p) - Ja


Vara förlovad (1p) - Nej
Vara gift (2p) - Nej
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej
Ha en bil (1p kombi + 1p) - Nej
Hund (1p) - Japp (har tre fpr jag 3 poäng då?)
Lån (1p) - Japp CSN
Gemensam ekonomi (1p) - Nej
Pensionsspara (1p) - Nej
Storhandla (1p) - Japp
ICA-kundkort (1p) - Gjorde när jag bodde i Sverige
Använda rabattkuponger (2p) - Nej
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) - Räknas Calle?
Dubbelsäng (2p) - Japp
Ha julgran på julen (2p) - Obviously
Gråa hår (1p) - Nope
Celluliter (1p) - Vi säger nej här.
Prenumerera på morgontidning (1p) - No
Lösa sudoko (1p) - Japp men det var längesen!
Välja att inte svara i telefon (2p) - Absolut!


Putsa fönster (1p) - Ja ibland måste man för att kunna se ut....
Svampplockning (2p) - Nej
Långfärdsskridskor (1p) - Nej
Parmiddag (1p) - Det var längesen nu. Men ja
Vinprovning (1p) - Nej
Danskurs (1p) - Ska precis börja på magdans!
Partaja till gamla 70-talshits (1p) - Nej
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Bara igår annars brukar det alltid bli vid 03:00
Soffan hemma före krogen med bästa kompisarna (1p) - Näääääääää
Spela Bingolotto (1p) - Har gjort
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Vem?
Ha höftproblem (1p) - Nej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Hell No! Me no like allsång!
Förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Nä
0-15 p "INTE gammal"

16-25 p " börjar barka ditåt?"

Över 25 p "Nu är du där"

Hmm 16 men vissa av grejerna har jag inte gjort på länge som Bingolotto så jag är inte gammal! Weeeee!

What about you?

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback