Mina nya underbart snygga men förbannat hårda skor.

image5image7

Här är mina nya skönheter! Det var kärlek vid första ögonkastet! Köpte i storlek 38 så att de inte skulle vara för tajta men fanskapen styckade nästan sönder mina fötter! Ajajajajajaj vad ont jag hade on ännu ondare när C med sina 57:or (eg, 44 men det kändes som det) trampade på den trasigaste tån när vi stod och borstade tänderna. Var äckligt bakis imorse, sjukt för jag kände mig inte ens snurrig igår. Den andra bilden är på de enda skor jag kunde ha på mig idag.

Vi skulle ut och äta på en arabisk restaurang igår men det visade sig att de stängt stället. Vi hade föreställt oss att vi skulle röka vattenpipor och bara mysa. Sen när vi kom till stället blev vi så besvikna och jag haltade som få så vi (läs jag) pallade inte leta efter ett nytt ställe så det blev det gyllene M:et, McDonald´s. Det var gott! Efter det var det utgång var nog hemma vid 4 halv fem så skulle hundarna öron kureras, inte roligt. Båda har svamp i öronen för att de pussas och slickar på varandra dagarna i ända.

Kärlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka söta fötter du har, de skulle passa bra i ett par högklackade sandaletter

2007-10-09 @ 19:52:31

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback