Entrepeneurship

Så här roligt stor är min bok i det ämnet:

image15

Hahaha riktigt seriöst med messenger fönstret öppet.... Men men detaljer..

Verkar bli ett riktigt roligt ämne med inspirerande fakta och ord. Exempel:

"Self employed people are four times more likely to be millonaires than people who work for others."
Det e ju darför jag vill bli egen företagare ju! = )

Ett till:

"Find a job doing what you love, and you'll never have to work a doy in your life."
Entrepeneurs have made their avocations (hobbies) their vocation (work) and are glad they did!
Måste bara hitta ngt jag älskar och brinner för så e jag rik!

Kärlek!

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback