Dagens

 Dagens outfit, tof klockas kvart över sju imorse, darför får inte mitt ansikte vara med =)

Ojoj vad många det är som hittar hit, kul! Men kommentara mera!  Vill ju veta vilka som läser om mig =D

Idag har jag bara varit i plugget, det var ju tänkt att jag skulle dansa idag men blev övertalad av två klasskompisar att komma hem till oss och ta en liten drink. ( Vi måste ju fira att helgen är över.... )

Imorgon skulle jag nog vilja åka till Santiago och shoppa lite till mig och lita saker att sälja här. Har nog inte berättat, säljer klockor här och imorgon ska jag nog ta in lite andra varor. Dessvärre tror inte jag att det skulle funka att sälja till folk hemma då porto är så dyrt och varan skulle bli apdyr. Tråkigt för här finns det massa snyggt och billigt som jag vet att folk hemma skulle vilja ha...

Det var nog det, nu klagar folket här för att jag bloggar de vill börja umgås (dricka) nu...

Kommentarer

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback