Dagens me och gårdagens me

 Det här var dagens jag, älskar min nya väska ett riktigt fynd får plats med allt och lite till...
Märk detaljen på sidan, min klocka... Tycker att den e asball!

Idag hade vi psykologi lektion klockan ett-halv fyra men det vart ett misförstånd från läraren sida och hon kom aldrig (!) sen hade vi nästa lektion fram til 5 Business Comunication. Grymt bra och rolig!

Snart ska vi ner till en studentpub efterom förstaårseleverna hade nollning. Nu ska de firas in me buller och bång!

Väntar nu på att en klasskompis med sin flicka ska komma hem till oss innan och vi ska dricka lite innan och spela TP... Nu jävlar nu ska jag ta revansh! =D

Gårdagens jag finns inte kom jag på, tog ingen bild. Hade i alla fall på mig en svart stickad poloklänning, beiga linnebyxor och sneaks eftersom jag skulle gå mkt. Ekonomi quizzet gick bra tror jag... Efter det drog jag till Santiago (två timmat bort) och shoppade lite grejer att sälja och shoppade grejer till mig bla annat den gröna tröjan i gårdagen outfit, en svart klänning och en svart lång mjukisjacka... Bilder kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Karin

såg fin ut:)

2007-03-29 @ 09:04:22
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback