Inlägg istället för sömn...

Vill vara trött! Hur svårt ska det vara att bli trött innan midnatt? Borde inte var så svårt...
Talet gick superbt! Fick en 7:a (maxbetyg)

image559

Tänk om man kunde göra så här som på bilden?
 Vad mkt roligare alla bloggbråk skulle bli då.
Lite Jerry Springer över det hela....

image560

En Bullshit Protector, det här önskar jag att jag hade ibland.
Klockrent!

Avslutar inlägget med visdomsord från Paris Hilton enligt expressen.se:

Kör aldrig full!

Bra där! Tog bara 23 dagar i finkar för att så lite vett i flickan, for now...
Vi får se hur länge den här god girl imagen håller innan partydjuret i henne vill ut igen..

Peace

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja visst är det veckans höjdpunkt:p Va modiga ni är, kunde han också spanska eller? Jag skulle gärna åka tillbaka men kanske inte till just Santiago. Det är ju en stor stad men inget roligt att bo. det är ju bara byggnader överallt, inte stadskänsla över det hela. Hur gick ni tillväga då för att plugga? Hur är pluggmiljön där nere..

2007-07-05 @ 07:29:08
URL: http://jesshikaah.blogg.se
Postat av: shoegal

haha kul bild. jag lånar den av dig. hoppas det är ok : )

2007-07-05 @ 16:41:53
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: Bea

haha bullshit protector skulle man ju ha ! xD varför har ingen tänkt på det innan

2007-07-06 @ 11:48:36
URL: http://jesuisbeau.blogg.se

Skriv dina tankar här:

Namn:
Gl?m mig ej!

Mailadress? Min är [email protected]: (publiceras ej)

Din blogg?:

What's on your mind cutiepie?:

Trackback